FANDOM

The Elder Scrolls: Legends (у перекладі з англ. «Стародавні сувої: Легенди») — це цифрова стратегічна карткова гра, побудована на всесвіті франшизи The Elder Scrolls.

Анонсовано цю гру на E3 2015 на прес-конференції Bethesda. Гра доступна на «iPad», «PC» і «Android».

У The Elder Scrolls: Legends реалізовано таких істот, як то каджити, орки, ельфи, мешканці півночі, нереїди, гулі та безліч інших різноманітних жителів всесвіту The Elder Scrolls.

Доповнення

Глобальні доповнення

  • 29 червня 2017 року — вихід доповнення «Герої Скайриму», котре додало у гру 150 нових тематичних карт, новий тематичний бустер та нові завдання на кожен день.
  • 5 квітня 2018 року — вихід доповнення «Доми Морровінду», котре додало у гру 149 нових тематичних карт, новий тематичний бустер та нові завдання на кожен день і три акти головоломок.

Сюжетні доповнення

  • 4 квітня 2017 року — вихід доповнення «Падіння Темного Братства», котре містить історію з трьох актів та 40 нових тематичних карт.
  • 30 листопада 2017 року — вихід доповнення «Повернення у Завідне місто», котре містить історію з трьох актів та 55 нових тематичних карт.
  • 24 січня 2019 року — вихід доповнення «Острів божевілля», котре містить історію з трьох актів та 55 нових тематичних карт.
  • 15 квітня 2019 року — вихід доповнення «Війна Альянсів», котре містить історію з трьох актів та більше 100 нових тематичних карт.

Цікавинки

  • З 25 на 26 вересня 2018 року відбулося глобальне оновлення гри з тотальною зміною інтерфейсу, що пов'язано зі зміною розробника гри з Dire Wolf Digital на Sparkypants.

Галерея

Іконки гри

Арти карт

Сорочки карт

Варіації фона ігрового поля