FANDOM

Тайбер Септим (ориг. Tiber Septim), він же Талос, він же Х'ялті Раннебородий, він же Талос Атморський — легендарний засновник Третьої Імперії.

Біографія

Тайбер Септім (Redguard)

Засновник ордена Клинків. Легендарний обладунок Талоса довгий час зберігали Клинки (його точну копію отримує Чемпіон Сироділа після закінчення Кризи Облівіона).

В молодості керував битвою у Санкр-Торі, де здобув славу великого полководця, стратега і тактика. Був відмінним знавцем людських прагнень і видатним політичним діячем, затьмарити якого зміг хіба що передостанній Імператор Уріель Септим VII.

У 2Е 854 невідомий ассасін вбиває імператора Сироділа Каглекейна, пізніше також відомого як «Імператор Нуль». Той же вбивця намагається перерізати горло генералу Талоса, проте останній виживає, хоч через жахливу рани на шиї позбавляється можливості використовувати Ту'ум. З цього моменту генерал Талос бере собі сіродільске ім'я Тайбер Септім і займає трон. Ця подія знаменує народження Третьої Імперії (Імперії Септімів), хоча і неформальне.

Починаючи з 2Е 862, тепер уже імператор, Тайбер Септім зі своєю армією починає переможні походи проти інших держав Тамріелю, об'єднуючи їх в одну єдину імперію. Особливу роль в цих походах зіграли дракон Нафааліларгус і двемерській автоматон Нумідіум.

У 2Е 896 Альдмерський Домініон, який керував Саммерсетом, капітулює. З цього моменту весь Тамріель об'єднаний під одним прапором — прапором Імперії Септимів, і наступний рік стає початком нової, Третьої ери.

Був за офіційною версією покровителем, а за неофіційною — коханцем королеви-матері Морровінду Барензіі.

Помер в 108 років. На честь Тайбера Септима гроші в Імперії стали іменувати септимами.

Факти