FANDOM

CW-L Опис CW-R

Цей квест стане доступний для героя після того, як навик «Руйнування» останнього буде дорівнює 100[1]. Для того, щоб розпочати квест, йому потрібно буде звернутися до Фаральде у Колегії Винтерхода. Після питання про подальшому вивченні школи «Руйнування» вона дасть герою книги під назвою «Сила стихій», де на сторінці буде написано наступне:

Північ, примарний край моря,
Південь, двемерский горн гуде,
Виростає на просторі поселення просте,
Де могутність героя, звуку заклинань вторячи,
Може морі закип'ятити.'

Слід відправитися в Руїни Оберіг Вітрів, що на південно-заході від Данстара. Всередині руїн буде п'єдестал, на який потрібно буде покласти отриману від Фаральды книгу, активуючи його. Тепер залишилося застосувати на п'єдестал (не на книгу) будь - вогняне заклинання. Якщо все зроблено правильно, то в книзі (а її треба забрати) з'являться нові рядки:

'І в тіні Седобородых
Цей північний межа
У глотці Нирна вечноснежной
Холод крихким Льодом осел.'

Далі шлях Довакина лежить до Північній гірській заставі, що на південно-сході від Ривервуда в горах. Якщо ж герой там поки не побував, то можна відправитися на схід від Хелгендо Самотньої скелі, а вже звідти на північ, у гори. Знову ж п'єдестал, знову ж покласти на нього книгу, тільки на цей раз застосувати морозний заклинання. Знову з'являються рядки, які відправляють героя до Картвастену.

'І над західною рікою,
Там, де Карт їх оточив
Коронованої горою.
Гнів небес туди обрушив,
Щоб сніг навік вигнати.'

Тепер треба йти на Спостережний пост «Чотири Черепа», на схід від Маркарта, трохи південніше Картвастена і на північний схід від Храму Небесної гавані. Найпростіше туди дістатися з Рорикстеда, прямуючи на захід. Дії ті ж самі, на п'єдестал потрібно застосувати заклинання блискавці («Іскри», наприклад).

Залишилося забрати книгу і відразу ж її прочитати, тоді наш протагоніст вивчить могутнє заклинання «Вогняний шторм». В кінці книги з'явиться текст, згадує Шалидора. Варто сходити до Фаральде, тепер вона буде продавати два нові Томи заклинання: «Гроза з блискавками» та «Буран».

CW-L Нагорода CW-R

CW-L Примітки CW-R

  1. Квест доступний при навичці «Руйнування» 90, проте діалог з Фаральдой можливий тільки після досягнення героєм 100 рівня навику. Ця помилка виправлена в Unofficial Skyrim Patch версії 1.2.6.

CW-L Видеопрохождение CW-R

de:Der Zerstörungsritualzauber