FANDOM

Файл:74328d1e7f2e.jpg

D-L Короткий проходження D-R

  1. Знайти святилище Боэтии.
  2. Знайти прихильників Боэтии.
  3. Заманити когось в пастку в святилище і вбити його.
  4. Поговорити з провідником волі Боэтии.
  5. Вбити інших віруючих.
  7. Таємно перебити всіх в місці під назвою Хребет Вістрі Ножа.
  8. Знайти і надягти Ебонітову Кольчугу.

D-L Опис D-R

Якщо при читанні твоя кров вирує у венах, а розум охоплює вогонь — Боэтия покличе тебе. Розсудливо прислухатися до Її покликом. Знайди Її на горі з видом на Виндхельм. Зустрінь нас там, і будь випробуваний
«Випробування Боэтии»

Квест доступний тільки після досягнення персонажем тридцятого рівня. Починається після виявлення Святилища Боэтии або прочитання книги «Випробування Боэтии». Книга може бути знайдена на посаді Септимія Сегония, печері Хоба на полиці шафи в залі з пентаграмою душ або покинутому будинку у Маркарте в ході виконання квесту Молаг Бала. Також можливо, що на Довакина просто нападе фанатик Боэтии відразу після отримання тридцятого рівня — на його трупі теж можна буде знайти книгу.

Каплиця Боэтии знаходиться в горах на сході від Виндхельма. Найпростіше знайти її, йдучи від стаєнь по дорозі на схід, мимо всіх трьох ферм Виндхельма — «Гуртка Бренді», ферми Хлаалу таГостролист». Після третьої ферми потрібно пройти ще трохи на схід і згорнути в сторону гори, від підніжжя якої вгору йде стежка виводить до каплиці. На шляху може попастися кілька крижаних тролів.

Потрібно зауважити, що поруч з каплицею вічна ніч. Вже при підйомі в гору день буде швидко згасати. Навколо святилища, представляє собою велику статую Боэтии з жертовної колоною поруч з нею, розташований табір даэдрапоклонников. Табір складається з кількох куренів зі спальниками, невеликий бійцівської арени, оточеній кілками та житла жриці, де можна знайти алхімічну лабораторію і пентаграму душ.

Pin-icon ПриміткаУ одного з куренів можна знайти три бульбашки скумы.

На арені шанувальники Боэтии, намагаючись догодити Принцу Даедра, влаштовують смертельні двобої. Там же знаходиться і жриця. Якщо Довакин вже досяг 30 рівня, вона сама підійде і почне діалог.

В ході розмови з'ясується: для того, щоб привернути увагу Принца Інтриг, необхідно провести обряд жертвопринесення. В якості жертви необхідно заманити до святилища того, хто повністю довіряє Драконорожденному — одного або найманця. Для проведення ритуалу жриця видасть спеціальний жертовний клинок.

Тут виникне питання про потенційних кандидатів в жертви. Варіантів небагато, як жертви підходить будь-який смертний супутник, крім покликаних істот, піднятих трупів, коней або собак.

Разом із супутником, Довакину доведеться піднятися до статуї і наказати йому, використовуючи меню наказів, активувати жертовну колону, після чого компаньйон буде притягнутий до колони і знерухомлений. По завершенні жертвопринесення Боэтия увійде в тіло жертви і заговорить з Довакином через нього. Діалог можна вести по-різному: улесливо або зухвало — неважливо. Все призведе до того, що Боэтия влаштує турнір серед всіх своїх шанувальників, включаючи головного героя. Вижив і отримає подальші інструкції.

Будьте готові до жорстокої м'ясорубці «всі проти всіх». Всього культистів не менше п'яти, вони непогані бійці і використовують різні варіанти атак — як магію, так і холодну зброю.

Після знищення останнього фанатика, Боэтия знову вселиться найближчим тіло і повідомить, що тепер герой гідний звання Воїна Боэтии. Але є нюанс: на даний момент звання зайнято, і для набуття права Драконорожденному доведеться знищити попереднього чемпіона, який більше не відповідає вимогам, що пред'являються Принцом Даедра.

Ховається даний суб'єкт в місці під назвою Хребет Вістрі Ножа, будучи проводирем великої зграї бандитів. Боэтия просить ліквідувати не тільки його, але і всю його банду і, по можливості, зробити це непомітно.

Pin-icon ПриміткаЯкщо заглянути в Хребет Вістрі Ножа до початку завдання, там будуть знаходитися прості бандити. Навіть якщо вбити їх усіх, то під час виконання квесту з'являться нові опоненти. При цьому трупи попередніх супротивників нікуди не подінуться.

Хребет Вістрі Ножа розташований на північно-заході від Фолкрита і являє собою великий табір-поселення з шахтою в його глибині. Тут є все необхідне для повноцінного життя невеликої громади. Сам табір знаходиться на підвищенні, оточений частоколом і добре охороняється.

Pin-icon ПриміткаВ таборі на столі поруч з кузнею можна знайти підручник «Вернаккус і Бурлор» («Стрілянина»).

Всього в таборі вісім бандитів. Ще шість, включаючи Воїна Боэтии, знаходяться в шахті. Тут, крім високого рівня навику «Скритність», стане у нагоді заклинання школи «Ілюзії» «Невидимість», високий рівень навичок «Алхімія та здатність «Носій отрути» навички «Кишенькові крадіжки». Якщо згадані навички високі, а здібності і заклинання присутні, то виконання умови Боэтии про прихованому вбивстві всіх членів банди не складе праці.

Після того, як останній член банди помре, з тіла ватажка потрібно буде зняти Ебонітову Кольчугу. З Довакином знову заговорить Боэтия. Вона оголосить героя новим чемпіоном та завдання буде завершено.

І запам'ятай: „Все буде так, як ти того захочеш“
— Напуття Боэтии Довакину

D-L Поради D-R

  • Тільки смертні персонажі підходять для жертви Боэтии. Ассасини Темного Братства, доступні як послідовники після завершення сюжетної лінії Братства або, наприклад, Соратники не підходять. Виняток — Ейла Мисливиця.
  • Необхідно пам'ятати, що якщо у жертву принесений один (наприклад, п'яниця Коснах з Маркарта), то буде нараховано штраф 1000 септимов у відповідному володінні. Втім, якщо жертва не буде бачити, хто вбиває, той і штрафу не нарахують, тому робити це краще в режимі скритності. Також штраф може бути нарахований і при повторному вбивстві компаньйона на арені. Тому краще дочекатися, поки шанувальники Боэтии самі один одного переб'ють.
  • Кращі кандидати у жертви для ритуалу — Аделаиза Вендиччи, у якої добре розвинені тільки небойові вміння; з компаньйонів чоловіків можна порадити Рогги Борода Вузлом, також обділеного бойовими навичками. Обидва — і Аделаиза, і Рогги — живуть неподалік від Каплиці Боэтии. Перша в офісі Східної імперської компанії у Виндхельме, другий — у Гаю Кін.

Однак якщо для жертвопринесення використовувати найманців (наприклад Дженассу) то штраф не буде призначено.

  • Здійснювати обряд зовсім не обов'язково за допомогою жертовного клинка. Для цього згодиться будь-який спосіб.
  • Найбільш правильно для здійснення ритуалу жертвопринесення було б використовувати Ебонітовий Клинок, що допомогло б виконати частину квесту іншого Принца Даедра — Мефалы.
  • Якщо перемогти шанувальників Боэтии в турнірі важко, то можна змінити послідовність дій: спочатку перебити культистів, а вже потім принести когось у жертву.
  • Під час турніру всі б'ються один проти одного. Якщо навичка «Скритність» досить розвинений, можна сховатися недалеко від арени і дочекатися, поки фанатики переб'ють один одного. Після цього залишиться лише добити переможця.
  • На високих рівнях варто залишити кінь Довакина подалі від бійцівської арени. Кинувшись у гущу бою, вона з великою ймовірністю буде швидко вбита.
  • Можна відразу перебити весь культ і після цього Драконорожденному з'явиться Боэтия і доручить привести її до вівтаря. Дуже зручно знищувати культистів з боку скель з лука — вони не можуть туди піднятися.
  • Відповідно до запису в журналі, трьох бандитів, включаючи ватажка в локації Хребет Вістрі Ножа, необхідно вбити приховано, як наказав Боэтия, але в дійсності спосіб вбивства ролі не грає.

D-L Знахідки D-R

D-L Баги D-R

  • Якщо в якості жертви був обраний чоловік/дружина, то, можливо, Довакин не зможе укласти шлюб з іншим персонажем.
  • Боэтия в тілі жертви не починає діалог про турнір. Поговорити з її послідовниками також не можна. Рішення тільки одне — просто атакувати їх.
  • Іноді буває, що після смерті останнього залишився шанувальника Боэтии на сходах залишається маркер мети, яку треба вбити, і нічого зробити не можна. Не допомагає навіть код killall, який, по ідеї, повинен убити всіх в локації.
  • По завершенні турніру Боэтия не вселяється в тіло одного з послідовників. Відповідно, діалогу з нею не слід. Маркер вказує на труп і нічого не відбувається.
    • "'Рішення:"' завантаження автозбереження і первісне вбивство всіх послідовників з подальшим складенням в жертву компаньйона.
  • Якщо після закінчення діалогу з Боэтией відразу здійснити швидке переміщення в інше місце, то зображення залишиться таким, як і при розмові з нею — дика колірна гамма, тунельний зір.
    • "'Рішення:"' завантаження автозбереження і очікування зникнення спецефектів після розмови. Другий спосіб: після виконання завдання вивчити будь-яке слово сили.
  • Якщо воскресити компаньйона-жертву з допомогою консольної команди resurrect, то спілкування з ним викличе тільки діалог Боэтии. Після завершення квесту, компаньйон знайдеться у себе вдома (або в таверні), живим і здоровим. Після патча 1.4 воскресіння викликає нормальний для цього персонажа діалог. Один нюанс: потрібно вбивати в режимі скритності, щоб жертва не бачила вбивцю, в іншому випадку після воскресіння компаньйон буде налаштований агресивно.
  • Якщо в локації Хребет Вістрі Ножа в печері поряд з будинком підняти тривогу, то всі, включаючи і Воїна Боэтии, будуть шукати Довакина. При цьому його кольчуга, цілком можливо, завдасть шкоди членам зграї. Бандити почнуть битися з Воїном, в результаті чого будуть перебиті.
  • Якщо спробувати вбити всіх шанувальників на підході до табору, наказавши перед цим компаньйону почекати, може виникнути баг, при якому смертні всі шанувальники, крім тих, що б'ються на арені. Двоє змагаються будуть невразливі для стріл і зброї і будуть ігнорувати те, що відбувається навколо, а компаньйон перестане вступати в діалог і буде робити нескінченні спроби атакувати невразливих суперників.
  • Якщо перед тим, як екіпірувати Ебонітову Кольчугу на персонажа був повний комплект ебонітових обладунків, то є ймовірність, що діалог з Боэтией буде відбуватися без візуальних ефектів, які в нормальній ситуації супроводжують його. Зате після закінчення діалогу ефект проявиться і вже не зникне ніколи.
    • "'Рішення:"' завантажити раннє збереження і зняти з персонажа всі елементи ебонітових обладунків перед тим, як екіпірувати Ебонітову Кольчугу.
  • У деяких випадках квест неможливо почати — при прочитанні книги не буде ефекту.
    • "'Рішення'  PC  "':"' набрати в консолі команди:
      • startquest DA02
      • SetStage DA02 1
      • SetObjectiveCompleted DA02 1 1
  • При воскресінні полеглого Воїна Боэтии заклинанням «Мертвий трэлл» можна отримати нескінченну кількість Ебонітових Кольчуг. Процедура докладно описана тут. Одна тонкість — воскресити Воїна можна тільки після завершення завдання.
Pin-icon Приміткапри завантаженні автозбереження на початку нової локації, трэлл іноді відстає перед входом і не слід за персонажем.
"'Рішення:"' повернутися в локацію, де застряг трэлл, дочекатися, коли він підбіжить і рухатися далі.

D-L Галерея D-R

D-L Видеопрохождение D-R

Шаблон:Квести Даедра (Skyrim)

de:Boethiahs Ruf es:La llamada de Boethiah pl:Zadanie:Zew Boethiah