FANDOM

CW-L Опис CW-R

За допомогою палиці Магнуса зніміть бар'єр над Колегією і увійдіть всередину Зали стихій. Використовуйте посох Магнуса проти Ока Магнуса. Потім вбийте Анкано. Поговоріть з Толфдиром, потім з Куараниром. Псиджики забирають Око з собою. Вам вручається вбрання архимага і ключик від ваших нових покоїв. Насолоджуйтесь!

CW-L Бій з Анкано CW-R

  • Використовуйте посох на Оці, щоб на час запозичити його силу. Око спочатку як би «розпадається» на частини, а потім зменшується.
  • Використовуйте посох на Оці, коли воно відкрито і світиться. Достатньо одного попадання, не потрібно постійно лупити з палиці по Оку. Потім, коли він закритий, б'ємо Анкано, поки він вразливий. Коли він знову відкриє Око своїми силами, повторюємо дії.
  • Використовуйте посох на Анкано, ваш супротивник найбільш уразливий в той момент, коли у нього сильно просідають запаси мани, використовуйте будь-які засоби для пониження у ельфа мани (маневри, заклинання), потім атакуйте, задіявши посох.
  • Після того як посох Магнуса витягне з Анкано деяку кількість здоров'я, альтмер почне викачувати чинності з Ока (фактично, він невразливий в цей момент), не марнуйте час, краще залиште його і перемкніть свою увагу на підживлення вашого палиці (див. пункт 1).
  • Якщо у вас недостатньо заряду енергії, щоб продовжувати битву посохом, убийте кілька літаючих в залі згустків магії, обшукайте і заберіть з них камені душ (в інвентарі виберіть посох і натисніть T (стандарт), у контекстному меню вкажіть, який ви хочете використовувати камінь для підзарядки).
  • Є другий спосіб убити Анкано — використовувати палицю на Оці і, зрідка активуючи його, викликати в залі енергетичні аномалії, які починають нападати на все, що рухається. Анкано переключається на них, а Ви в затишному куточку спокійно перезаряджаєте посох і лікуйтеся. На Вашого напарника не звертайте уваги, він в кінці бою буде живий і здоровий. Коли Анкано переб'є аномалії, повторіть виклик аномалій. І так до тих пір, поки аномалії не заклюють.
  • Третій спосіб убити Анкано — закликати Грозового атронаха або Лорда дремора, а самому періодично використовувати палицю на Оці і спостерігати за ходом битви.
  • Зауваження: якщо аномалії нападуть на Вас, отбегите за колону або за стулку воріт (решітку) та отбейтесь сокирою або мечем.
  • Другий спосіб хороший, коли у Вас багато заповнених каменів душ.
  • Крик Розрив душі моментально вбиває Анкано.

CW-L Поради CW-R

  • Під час бою можна набрати будь-яку кількість потрібних каменів душ, в тому числі і Чорних: перед боєм підходимо до Толфдиру так, щоб наш супутник опинився поруч з ним. Коли Анкано використовує параліч, обидва впадуть і будуть відволікати на себе атаки Анкано. Далі просто «добуваємо» Аномалії з Ока і вбиваємо їх, але не чіпаємо Анкано. Бігаємо, лікуємося магією відновлення, б'ємо Аномалії і зберігаємо дистанцію з Анкано, щоб він нас не чіпав. Коли у аномалії залишається мало життів, тисни F5 (сохраняемся) і вбиваємо її. Якщо результат не влаштував (невідповідний камінь випав), тиснемо F9 (завантажуємося) і повторюємо операцію. Крім того, у аномалій великі білі душі. Їх можна захопити так само, як душі тварин. Якщо Анкано починає нас атакувати, бігаємо поруч з лежачим Толфдиром, поки Анкано не переключиться на нього або нашого помічника.

Баги

  • Іноді Толфдир може видати вам два шати архимага та два ключа на початку розмови з ним і при закінченні.
  • Око Магнуса може не закритися, якщо впливати на нього посохом з видом від третьої особи. В цьому випадку слід перейти на вигляд від першої особи і знову використовувати палицю на оці.

CW-L Видеопрохождение CW-R

Шаблон:Колегія Вінтерхолда

de:Das Auge von Magnus en:The Eye of Magnus (Quest) es:El ojo de Magnus (Misión) it:L Occhio di Magnus