FANDOM

M-L (1) Короткий проходження M-R (1)

  1. Прочитати книги «Легенда про Червоному Орлі» або зачистити оплот Червоний Орел, діставши меч Лють Червоного Орла і прочитавши щоденник «Обряд Червоного Орла» на вівтарі.
    1. Після прочитання книги «Легенда про Червоному Орлі» дістатися до оплоту Червоний Орел.
    2. Пробитися до Розділеним вежам.
    3. Знайти Ізгоя-Вересове серце і заволодіти Люттю Червоного Орла.
  2. Відправитися в Каирн Бунтівника.
  3. Помістити Лють Червоного Орла в свердловину на постаменті, щоб відкрити двері в глибини усипальниці.
  4. Знищити Червоного Орла.
  5. Повернутися до постаменту і взяти з нього змінився клинок, який має інші характеристики і назва «Прокляття Червоного Орла».

M-L (1) Проходження M-R (1)

Завдання може початися двома способами:

  1. Після прочитання книги «Легенда про Червоному Орлі», яку можна знайти в багатьох місцях Скайрима. Найбільш доступний примірник можна знайти в Драконі Межі Вайтрана, в бібліотеці Фаренгара Таємний Вогонь. Однак, не менш двох книг можна знайти і в цільових локаціях квесту: одна є в Розділених вежах і ще одна — в Каирне Бунтівника.
  2. Дослідити випадково виявлений Оплот Червоний Орел і, досягнувши вершини піку Червоний Орел і Розділених веж, дістати клинок Лють Червоного Орла, якими володіє лідер місцевого племені Ізгоїв. Також необхідно прочитати щоденник «Обряд Червоного Орла» на вівтарі поруч з куренем ватажка.

У ході квесту пропонується відшукати зброя славного героя-бунтівника давнину, Фаолана, відомого як Червоний Орел, про долю якого можна дізнатися, прочитавши книгу. Після прочитання в розділі «Різне» журналу завдань з'явиться запис «"Знайти меч Червоного Орла"», а також оновиться карта Скайріма. На ній з'явиться маркер, що вказує на Оплот Червоний Орел.

M-L (1) Оплот Червоний Орел M-R (1)

200px

Оплот являє собою великий табір Ізгоїв, що розкинувся від підніжжя до вершини західного схилу піку Оплот Червоний Орел. Він складається з невеликої підземної частини прихованих під землею руїн і, власне, відкритого табору. Шлях через печеру і вгору по схилу гори виводить до Розділеним башт. На всьому шляху зустрінеться чимало Ізгоїв різних класів і рівнів, а на вершині, на кам'яній майданчику поруч з Розділеними вежами, чекає зустріч з головою цього племені — Ізгоєм-Вересове серце. Цей ізгой сидить на кам'яному троні навпроти вівтаря для жертвопринесень і є поточним власником меча «Лють Червоного Орла».

В таборі є деякі цінності, серед яких можна відзначити підручник «Реальність і міфи» («Ілюзія») в курені ізгоя-шамана, а також не менше семи скринь зі скарбами, прихованих у різних куточках оплоту (докладніше дивіться у статті «Оплот Червоний Орел»).

Яким чином головний герой отримає меч, цілком залежить залежить від його навичок і здібностей. Можна повністю зачистити оплот, вирізавши або испепелив всіх його мешканців, або ж прокрастися непомітно повз рядових членів племені, убивши тільки власника меча, або навіть просто вкравши це зброя у нього.

Після цього завдання оновиться. В журналі з'явиться запис: «"Розгадати таємницю гробниці Червоного Орла"», а на карті відзначиться Каирн Бунтівника, на який і буде вказувати квестовый маркер. Корисно також прочитати щоденник «Обряд Червоного Орла», що лежить на вівтарі.

Pin-icon Приміткапрочитати щоденник в обов'язковому порядку доведеться в тому випадку, якщо Оплот Червоний Орел відвіданий до прочитання книги «Легенда про Червоному Орлі». У цьому випадку без прочитання щоденника завдання не оновиться.

Гробниця Фаолана знаходиться в печері на великому плато, що починається на східній частині піку Оплот Червоний Орел. Потрапити туди можна, пройшовши через Розділені вежі, ключ від яких перебуває при собі Ізгоя-Вересове серце. Замок можна також зламати, проте це може бути непросто, адже він має рівень «Майстер».

Всередині веж нікого немає. У першій з них потрібно піднятися вгору і опустити розвідний міст, потягнувши за кільце на ланцюгу. Серед різного недорогого скарбу можна відшукати і прочитати один з примірників «Легенди про Червоному Орлі», якщо це не було зроблено раніше. У другій вежі, навпаки, потрібно спуститися в самий низ і, знявши засув з дверей, вийти, нарешті, на плато, звідки відкривається прекрасний вид на простори Скайріма.

M-L (1) Каирн Бунтівника M-R (1)

200px

Вхід в печеру знаходиться трохи південно-східний Розділених веж. Поруч зі входом можна помітити деякі ознаки Ізгоїв: невеликий курганчик з каменів, в який увіткнутий сталевий меч, а навколо цієї споруди — зотлілі останки кількох осіб.

Сам каирн являє собою порівняно невелику локацію, що складається з єдиної зони. У цій зоні можна виділити два невеликих зали, сполучених вузьким проходом і розділених прихованої кам'яної дверима-плитою.

Перший зал виглядає майже як природна печера, в якій, втім, можна знайти сліди цивілізації. В основному це атрибути Ізгоїв — голови тварин і спригганів, насаджених на кілля, та масивні жаровні, за допомогою яких реалізовано освітлення печери. У центрі залу під променем світла, що струменіють через пролом у зводі, стоїть постамент зі свердловиною у верхній частині. Неподалік від постаменту лежить труп орка — невдалого шукача пригод, з якого можна зняти повний комплект залізних обладунків і взяти випадкове дворучне зброю (від залізного до орочьего) і трохи золота. Також поруч з ним лежить ще один екземпляр «Легенди про Червоному Орлі».

З щоденника «Обряд Червоного Орла» стає зрозуміло, що для проникнення в гробницю потрібно використовувати Лють Червоного Орла, вставивши зброю в свердловину на п'єдесталі в якості ключа. Після цього кам'яна плита, загородна шлях, підніметься, звільняючи прохід у другу, основну частину усипальниці. Короткий вузький прохід униз виходить в просторий зал майже квадратної форми.

Стіни і стеля прикрашені барельєфами із зображенням Червоного Орла і церемонії його поховання, в кутах валяються древні кістки. Досягнувши центру залу, герой активує пробудження нежиті: з саркофага в дальньому кінці підніметься Червоний Орел, реанімувавши ще й чотирьох скелетів-лучників, розташованих поблизу.

Як діяти, знову ж таки, залежить від нахилів Довакина. Можна кинутися в бій і діяти заклинаннями школи магії «Руйнування» або грубою силою, а можна зачаїтися і почекати, поки на кістяках розвіється заклинання, і вони впадуть млявими купами кісток. Після цього можна розправитися з трупом Фаолана будь-яким доступним способом.

Технічно він являє собою рівневого драугра, аж до воєначальника, збройного хорошим древненордским двуручником, зачарованим на шкоди вогнем, тому і тактика бою з ним повинна бути відповідна:

  • Не підпускати надто близько, щоб він не міг користуватися ту'розумом, і наносити удари могутнім двуручником;
  • Маневрувати навколо колон, що підтримують склепіння залу, і наносити швидкі удари або використовувати заклинання в той момент, коли Червоний Орел беззахисний (наприклад, відразу після того, як він використовує Крик).
Pin-icon Приміткав рідкісних випадках на високих рівнях Червоний Орел може постати драконячого жерця. Ту'розумом цей противник не має, зате використовує в бою великий перелік заклинань школи магії «Руйнування» і може закликати атрона. Відповідно, тактика бою в цьому випадку повинна бути дещо іншою.

Так чи інакше, упокоївся Фаолана остаточно, можна обшукати скарбницю усипальниці, розташовану позаду саркофага. Там знайдеться скриня з рівневим багатими трофеями (зачароване зброю, золото, коштовності) і два стелажа з випадковим зброєю і щитом, парою каменів душ, парою гаманців з золотом (великий і середній) та іншими дрібницями. У залі є дві маленькі похоронні урни з кількома золотими: одна в скарбниці, інша в правій від входу частини залу (приблизно посередині).

Забравши все сподобалося майно, можна повертатися назад. За час відсутності головного героя з Люттю Червоного Орла відбулися деякі метаморфози. Тепер клинок називається «Прокляття Червоного Орла» і має інші характеристики: шкоди, вага і ціна стали вище, а чари змінилися з простого вогняного шкоди (6 од.) на вогненний шкоди і відлякування нежиті (аж до рівня 13).

На цьому квест вважається виконаним.

M-L (1) Нагорода M-R (1)

M-L (1) Знахідки M-R (1)

Pin-icon Приміткабільш детальну інформацію можна отримати у статтях «Оплот Червоний Орел», «Розділені башти» та «Каирн Бунтівника».

M-L (1) Примітки M-R (1)

  • Встановивши Лють Червоного Орла у свердловину п'єдесталу, не витягуйте меч до перемоги над Червоним Орлом, інакше зброю не зміниться! Також врахуйте, що після вилучення меча прохід знову закриється, так що переконаєтеся, що ви взяли в гробниці все, що потрібно, до того, як продасте Прокляття Червоного Орла.
  • Якщо ви звикли використовувати кінь для того, щоб пересуватися, навіть коли персонаж перевантажений, то варто врахувати, що по закінченні квесту немає короткого шляху до початку Оплоту Червоний Орел, тому до коня швидко дістатися не вийде.
  • Після активації п'єдесталу, замість Люті Червоного Орла в ньому буде знаходиться простий стародавній нордский дворучний меч.

M-L (1) Баги M-R (1)

  • Якщо після закінчення квесту прочитати книгу «Легенда про Червоному Орлі», то завдання почнеться заново. При цьому в оплоті Червоний Орел можуть відродитися всі ізгої за винятком Ізгоя-Вересове серце, до того ж вони можуть бути налаштовані миролюбно по відношенню до героя. Лють Червоного Орла знову з'явиться на тілі Ізгоя-вересове серце, але зброю не може вважатися квестовым предметом, тому його можливо викласти з інвентарю, ставши, таким чином, володарем обох версій меча.
    • Рішення 1: закінчити квест, сходивши ще раз Каирн Бунтівника і більше не читати книгу.
    • Рішення 2  PC  : встановити неофіційний патч для Skyrim.
    • Рішення 3  PC  : використовувати консольну команду SetStage dunRebelsCairnQST 30, щоб завершити завдання.
  • Буває так, що труп Червоного Орла неможливо обшукати.
    • Рішення 1: прокрутити трохи часу, використовуючи режим очікування: Шаблон:Кнопка  PC   | Шаблон:Кнопка Шаблон:PS3 | Шаблон:Кнопка Шаблон:XBOX
    • Рішення 2  PC  : використовуючи консольну команду tcl, спробувати пройти крізь текстури підлоги — можливо, труп буде доступний для обшуку з якоїсь нестандартної точки. Не забудьте потім вимкнути цей режим, повторно ввівши tcl консолі.
    • Рішення 3  PC  : воскресити і знову вбити Червоного Орла допомогою консольних команд resurrect і kill. Для цього потрібно виділити його труп, якшо по ньому при відкритій консолі.
  • Щоденник «Обряд Червоного Орла» може провалитися під текстури вівтаря, на якому лежить і стане недоступний.
  • У ході квесту «Лагодження Флакона» Оплот Червоний Орел може стати цільової локацією, в якій потрібно вбити Ізгоя-Вересове серце і роздобути, власне, саме це серце. Однак, якщо ватажок племені вже мертвий, він не отреспаунится і в його трупі вже не буде потрібного предмета.
    • Рішення 1: взяти обидва завдання і виконати їх разом.

M-L (1) Стадії квесту M-R (1)

Шаблон:Стадії квесту

M-L (1) Галерея M-R (1)

en:The Legend of Red Eagle (Quest)