FANDOM

Символ Ковенанту

Ковенант Даґґерфоллу або Ковенант Даггерфоллу (ориг. Daggerfall Covenant) — один з трьох альянсів у Тамріелі за часів Міжцарювання у Другій ері.

Опис

Ковенант Даґґерфоллу — традиційний альянс, створений в Вейресті, в 2Е 567, під прапорами верховного короля Емеріка. Сам по собі Ковенант це цілий набір торгових договорів і угод про взаємозахист, таким чином будучи самим «вільним» альянсом свого часу. Своєю основною метою Ковенант оголосив реставрацію Другої Імперії. Також, Ковенант використовує свою військову міць для забезпечення безпеки торгових шляхів.

Історія

Створення

Прапор Ковенанту

Перший з договорів Ковенанта був підписаний після успішного відбиття атаки орди річменов об'єднаними силами королівств Хай Рока біля стін Даґґерфоллу - перший подібного роду тріумф майбутнього верховного короля Емеріка.

Згодом угоду про взаємозахист обросло численними торговими угодами і дипломатичними пактами. Зокрема, був підписаний договір про ненапад з орками, яким було обіцяно місце в рядах зростаючого Ковенанта.

Ковенант ріс, а з ним і його амбіції: незабаром його вплив вийшов за межі Хай Рока і проник до Гаммерфелла. Положення і багатства Сентінеля були для зростаючого Ковенанта ключем до остаточного домінування в затоці Іліак. Тут потрібно щось більше, ніж просто торговельна угода. Династичний шлюб короля Емеріка з дочкою короля Сентінеля повинен був забезпечити підтримку останнім Ковенанта.

Втім, аж до весілля, що відбулося у Вейресті, Ковенант залишався швидше збіговиськом полісів, пов'язаних торговими договорами — ненадовго. Незабаром після весілля відбулося замах на життя молодят, і хоч воно не увінчалося успіхом, воно змусило Емеріка до рішучих дій.

Новий верховний король Емерік об'єднав свої народи в складі Ковенанта, прийняв орків до складу оного ж, дав рівні права з людьми, як і обіцяв.

Раси

Бретони

Бретон (Online)

Бретон становлять більшу частину населення Хай Рока — найзахіднішої провінції колишньої Другої Імперії. Представники цієї людської раси є прямими нащадками манмерів — результату змішання альдмерів і недов, що населяли Хай Рок до приходу розмірів. Зовні бретони більше нагадують імперців, ніж меров, хоча якісь риси останніх все ж залишилися. Становлення бретонських держав почалося після падіння Гегемонії Діренні в Першій ері. Традиційно є конкурентами як редґардів Гаммерфелла, так і орків, що також живуть в Хай Році.

Орсімери

Орк (Online)

Орки є найбільшою расою Тамріеля, яка не має власної держави. Їх ще називають орсімерамі або знедоленим народом, що підкреслює їх положення. За легендами вони були прихильниками Трінімака, якого Боетія проковтнула і скинула в вигляді Малаката - принца Облівіона, чиєю сферою є заступництво вигнанців і зневажаються. Альдмери, що служили Трінімаку, також змінилися: їх шкіра позеленіла, а з щелеп стали стирчати гострі ікла. Орки заселили майже весь Тамріель, але найбільше їх проживає в горах Гаммерфелла і Хай Рока, частина знайшла собі притулок в тіні лісів Валенвуда.

Редгарди

Редґард (Online)

Редгарди складають основу населення Хаммерфелла - суворого краю на заході Тамріеля. Ця раса не є автохронною, а сформувалася з прибулих на початку Першої ери йокуданців-переселенців, які захопили тоді ще Воленфелл. Саме це пояснює відсутність спорідненості з усіма іншими людськими расами континенту. В ході завоювання нової батьківщини йокуданські племена зіткнулися з багатьма іншими народами (гоблінами, орками, недами, альтмерами), але всіх їх знищили або вигнали. Особливо завзято Ра Гада винищувала ельфів, пам'ятаючи про давні конфлікти з йокумерами на старій батьківщині.

Регіони

Зображення Опис
Строс М'Кай
Строс М'Кай (ЗЕ)
Одна з перших земель, населених редґардамі в ході плавання на схід від їх втраченої батьківщини Йокуди, острів Строс М'Кай служить притулком для піратів, мореплавців і інших морських авантюристів, які подорожують по Абесінскому морю.
Бетніх
Бетніх (ЗЕ)
Дев'ять поколінь назад острів Бетони був завойований орками Кам'яного зуба, які перейменували його в Бетніх. Гордий і самостійний народ, орки люто захищають свій новий будинок від втручання сторонніх.
Ґленумбра
Ґленумбра (ЗЕ)
Ґленумбра, найзахідніший регіон Хай Рока, є місцезнаходженням міст-держав Даґґерфолл і Камлорн, великого кладовища Собор Бедро і диких районів Відьминої топі, Ґленумбрійськіх вересів і лісів Даенії.
Стормгевен
Стормгевен (ЗЕ)
Розташований на чолі стратегічної затоки Іліак, Штормхевен — це географічний центр Хай Рока, а також місцезнаходження великого торгового міста Вейрест — столиці Ковенанта Даґґерфоллу.
Рівенспаір
Рівенспаір (ЗЕ)
Ця північно-західна область Хай Рока містить в собі різноманітні ландшафти, а саме: високі крем'янисті скелі, продуваємі всіма вітрами болота і вузькі каньйони. Багато людей вважають тутешню природу гнітючою і навіть небезпечною.
Алік'р
Алік'р (ЗЕ)
Незважаючи на те, що є родючі поля на узбережжі біля столиці Сентінелю, Алік'р — це безводні простори, які захопили серця суворих редґардів. Алік'р багатий мінеральними ресурсами, проте його люті створення і важкопрохідні місця лякають багатьох.
Банґкораі
Bangkorai (Online)
Цей регіон отримав свою назву від примітного місця - перевалу Бангкораі, який служив захистом для бретонців Хай Рока від рейдерів-дикунів з Гаммерфелла протягом багатьох поколінь. Пагорби на північ від перевалу і пустелі на південь традиційно керувалися з портового міста Евермор.

Див. також