FANDOM

Опис

Необхідно знайти незвичайні речі, розкидані по всьому Скайриму. З'являться вони тільки після набрання Гільдію Злодіїв, і знайти їх легше всього за міру проходження лінійки квестів цьому фракції. За кожен предмет Довакинбуде виплачена нагорода золотом. Для отримання нагороди герою потрібно звернутися до Делвину Меллорі, який скуповує ці предмети для колекції. Всі ці предмети будуть виставлені в оглядовому шафі Гільдії злодіїв.

Після продажу цих предметів Делвину можна подивитися колекцію на полицях позаду столу голови Гільдії в зоні «Буйна Фляга» — Цистерна.

Квестові предмети

Зображення Назва ID Розташування
100px Статуетка бджоли 00019958 Маєтку Златоцвіт, на другому поверсі.
Квест: «Ясність»
100px Графин з медом Хоннинга 00019952 Медоварня Хоннинга, на другому поверсі в кабінеті.
Квест: «Неправильний мед»
100px Морська карта Східної імперської компанії 00060CC2 Склад Східної імперської компанії, в будівлі на відшибі.
Квест: «Каприз негідника»
100px Модель корабля 0006F266 Снігова Завіса - Святилище, в одній з кімнат.
Квест: «Розмова з тишею»
100px Двемерская головоломка 0005598C Лабораторія Колсельмо, в кімнаті біля виходу на балкон.
Квест: «Важкі відповіді»
100px Бюст Сірого Лисиця 00019954 Будинок Мерсера Фрея, в підвалі.
Квест: «Переслідування»
100px Ліве око фуллмера, проведеного 0001994F З трупа Мерсера Фрея, по ходу квесту.
Квест: «Засліплення»

Яких захист знімається трофеї

Зображення Трофей ID width=50% Умови
80px Дорогоцінний свічник E8EFF Доступний після проходження 5 завдань Векс і Делвіна.
80px Прикрашений питної ріг E8F00 Доступний після проходження 15 завдань Векс і Делвіна.
Golden ship model Золота модель корабля E8F05 Доступний після проходження 25 завдань Векс і Делвіна.
80px Золота урна E8F03 Доступний після проходження 35 завдань Векс і Делвіна.
80px Дорогоцінний кубок E8F02 Доступний після проходження 45 завдань Векс і Делвіна.
80px Дорогоцінний глечик E8F04 Доступний після проходження 55 завдань Векс і Делвіна.
80px Дорогоцінна фляга E8F01 Доступний після проходження 75 завдань Векс і Делвіна.
Skyrim-safe Сейф Гільдії злодіїв 103398 Доступний після виконання 125 завдань Векс і Делвіна. Містить випадкові предмети, а також особливі зілля, вдосконалюють навички скритності Довакина.
TESV Crown of Barenziah Complete Корона Барензии DA74D З'являється на бюсті позаду столу голови гільдії після проходження завдання «Заглянути під кожен камінь».

Баги

  • Є баг, що Делвін може купити тільки 6 предметів з 7. Це відбувається, якщо до здачі всіх 7 предметів виконати міні-квест від Векс. Тоді вкрадений предмет займає одну з 5 полиць в оглядовому шафі. (Їх всього 5, так як модель корабля і морська карта розміщуються разом, а Бюст Сірого Лисиця розташовується на столі). У цьому разі останній предмет перестає бути квестовым.
  • Також, якщо кілька (але не менше 6) предметів вже здані, при зборі (і не здачі) залишилися завдання на них стають виконаними, винагорода не виплачується, і вони зависають в інвентарі.
    • Рішення: зібрати і здати 6 предметів, а "'"' вирушати за сьомим.
  • Можливий баг, коли Делвін Меллорі не купує очей фуллмера, проведеного.
    • Рішення: не брати з трупа Мерсера ліве око, тільки правий, а лівий так і повинен залишитися у нього в інвентарі. Потім, вийшовши на поверхню, ввести консольну команду player.additem 0001994f 1 (додає ліве око в інвентар), а після цього setstage TGLarceny 80 (з'явиться квест «віднести Делвину очей фуллмера, проведеного»).
  • Іноді яких захист знімається трофеї за сторонні квести Векс і Делвіна не з'являються на полицях.
    • Рішення: ввести enable, вибираючи потрібні предмети командою prid ID. Наприклад, щоб на полиці з'явилася дорогоцінна фляга, потрібно прописати в консолі prid E8F01, а потім enable.
  • Прописавши в консолі getglobalvalue TGRMasterTotal, можна побачити кількість виконаних сторонніх завдань.

Шаблон:Гільдія злодіїв (Skyrim)

es:Objetivos de hurto (Skyrim)