FANDOM

M-L (1) Короткий проходження M-R (1)

  1. Погодитися допомогти Даник Світло Весни відродити Златолист.
  2. Відправитися до Самотньої скелі і роздобути Кропивник.
  3. Повернутися до Даник Світло Весни і отримати від неї нова вказівка: відправитися в святилище Великого Древа.
  4. Використовувати Кропивник, щоб прорубиться через коріння, а потім зробити вибір:
    • Проткнути кору Великого древа і добути трохи соку.
    • Дозволити Морісу помолитися древу і отримати його втеча.
  5. Повернутися до Даник для завершення завдання.

M-L (1) Проходження M-R (1)

Хульда, господиня таверни «Гарцюючий кобила», просить героя поговорити з Даников Світло Весни, яка знаходиться у Златолиста, величезного дерева в центрі Легковажну району, перед входом в храм Кинарет. Даніка — жриця Кинарет. Зазвичай в денний час її можна знайти на лавці під деревом. Квест також можна почати, поговоривши з Даников безпосередньо, якщо попросити його розповісти історію дерева. Даніка стурбована тим, що Златолист в'яне. Вона розповість, що Златолист був вирощений з втечі Великого древа, «найстарішого живого істоти у Скайриме, а може бути, і у всьому Тамріель», і просить добути трохи соку цього дерева. Щоб добути сік, знадобиться Кропивник — унікальний кинджал, який використовують ворожки для принесення в жертву спригганов. Даніка каже, що тільки цей клинок володіє силою, здатною пробити кору Великого дерева.

M-L (1) Самотня скеля M-R (1)

Потрібно відправитися до Самотньої скелі, що неподалік від Ривервуда, де доведеться відібрати кинджал у ворожки. Без бою вона його не віддасть, так що варто приготуватися протистояти її магії — ворожки застосовують такі заклинання школи магії «Руйнування», як «Вогняна стріла» та «Вогненна куля». Ворожка в локації не одна, патрулюють околиці чотири відьми (або карги), додатково до цього підніжжя скелі оточене загостреними кілками і розставленими в різних місцях морозними рунами.

M-L (1) Повернення в храм Кинарет M-R (1)

Діставши Кропивник, необхідно повернутися до Даник за подальшими інструкціями. Вона розповість, де знаходиться святилище Великого дерева — це на карстових гейзерних озерах Истмарка. У цей момент у храмі з'явиться шанувальник Кинарет, Моріс Жондрель. Почувши про те, що герой збирається до Великого дерева, він попросить взяти його з собою, так як давно мав намір побачити це диво, а удвох в дорозі безпечніше. Необхідно прийняти рішення: брати з собою паломника. Від цього будуть залежати подальші події.

Шаблон:Увагу

M-L (1) Святилище Великого древа M-R (1)

240px
Велике дерево у святилищі

Поодинці або удвох з паломником героєві потрібно дістатися до місця. Виявляється, Велике дерево укритий від сторонніх очей в печері, в якій можна зустріти ще кілька паломників: Асту і Сонда. Якщо розповісти їм про мету приходу в святилище, то вони не схвалять цю затію. Аста особливо застереже героя від заподіяння шкоди Великому древу, і після демонстрації їй волове очко при будь-якому варіанті проходження квесту буде ставитися до героя вороже і вимагати від нього забратися з храму.

Шлях до стовбура дерева заступають його корені, що розрослися. Однак вони не стануть перешкоджати власнику волове очко. Пара помахів цим зачарованим клинком і перегороджують дорогу коріння розійдуться в сторони, відкривши прохід. Тут знову доведеться зробити вибір.

Мирний спосіб

Якщо герой взяв з собою Моріса Жондреля, то він наблизиться і заговорить з Довакином. Він скаже, що обурений його варварським ставленням до Великого дерева. Якщо у відповідь розповісти йому справжню мету місії, то він запропонує інший варіант закінчення історії. Він скаже, що дбайливе ставлення до природи, проповідую Даников, — це не підтримання життя будь-якою ціною, а цикл з життя і смерті, цикл вічного оновлення. Він вважає, що Златолист вже старий і прийшов час його смерті, проте, як той Златолист був вирощений з втечі Великого дерева, так само можна виростити і його заміну. Якщо прийняти пропозицію Моріса, то він почне молитися біля Великого дерева. У відповідь на його благання дерево дарує йому свою втечу. Таким чином можна уникнути бою, хоча ставлення Асти до герою це вже не виправить.

Кровопролитний спосіб

Якщо Моріса немає в святилище або якщо його пропозицію було відкинуто, то доведеться скористатися Крапивником, щоб пробити кору Великого древа і добути його сік. Як було сказано паломниками, природі не сподобається це діяння. Як тільки клинок доторкнеться до стовбура дерева, Довакина атакують спригганы на чолі з спригганом-матроною. На низьких рівнях замість сприггана-матрони буде звичайний спригган. Також Моріс стає ворожий після того, як протагоніст візьме «...трохи деревного соку».

Кровопролитний спосіб без жертв

Якщо хочеться бачити розквітлий Златолист, але при цьому шкода паломників у святилище, то їх можна врятувати. Просто потрібно взяти з собою в печеру супутника сильніше і залишити його поруч з шанувальниками Кинарет. В результаті при атаці спригганов удар на себе візьме супутник, і герой, якщо поквапитися, може врятувати всіх. При цьому паломники все так само відмовляться з ним взаємодіяти і будуть просити «не заподіювати шкоди дереву» або просто зажадають піти з святилища.

Втім, особливої вигоди цей варіант не дає: після забору соку дерева вже Сонд буде вимагати від героя забратися з храму, і його ставлення до героя зіпсується так само, як і у Асти.

M-L (1) Нагорода M-R (1)

Так чи інакше, з соком або втечею, потрібно повернутися до Даник. Вона подякує за допомогу і з цього моменту стане навчати героя навичці «Відновлення» за винагороду, звичайно. Кропивник також можна залишити на пам'ять.

M-L (1) Знахідки M-R (1)

У ході квесту герой може знайти:

  • кинджал Кропивник, який після виконання завдання перестає бути квестовым предметом;
  • дві скрині з рівневим вмістом на Самотній скелі;
  • підручник «Таємниця Талары, т. 2» («Відновлення»), що знаходиться в святилище Великого древа;
  • візерунковий скриня з багаторівневим змістом, який знаходиться поруч з Великим деревом.

M-L (1) Наслідки M-R (1)

  • Через певний час після завершення квесту можна буде побачити заново розквітлий Златолист.
  • Якщо Златолист був відроджений за допомогою соку, то під час мандрів герой може зустріти Ардвен, жрицю Кинарет, яка подорожує по напрямку до Вайтрану з безіменної собакою. Вона скаже, що йде побачити розквітлий Златолист, а також згадає, що його плоди володіють силою продовжувати життя.
  • Також, якщо Златолист був відроджений в храмі Кинарет стане можна брати недорогі предмети безоплатно. Якщо ж замість Златолиста був посаджений новий пагін Великого древа, речі в храмі можна буде тільки вкрасти.
  • Якщо герой зволів узяти новий пагін, то Сонд в святилище дерева буде продовжувати доброзичливо ставитися до гравця, але з Астою відносини зіпсуються в будь-якому випадку.

M-L (1) Баги M-R (1)

  • Якщо замість Златолиста був посаджений новий пагін Великого древа, то можна зіткнутися з багом. Модель старого дерева накладеться на модель нового.
    • Рішення 1  PC  : розташувавши головного героя поруч із деревом, відкрити консоль, клікнути по стовбура старого дерева і ввести в консолі MarkForDelete, зберегти гру в окремий слот, вийти з неї і знову завантажити. Після завантаження, якщо ви потрапили по старому дереву точно, воно зникне. Якщо ж замість нього зникло щось інше, значить ви не потрапили по старому дереву. Доведеться завантажити збереження до введення консольної команди і спробувати знову.
    • Рішення 2  PC  : виправлений баг в Unofficial Skyrim Patch версії 1.0 і вище.
  • Іноді незабаром після того, як герой віднесе Кропивник Даник, стане неможливо використовувати швидке подорож — гра буде вилітати при цьому. Навіть очікування і зміна локації можуть спричинити за собою виліт. Це відбувається в тому випадку, якщо протагоніст надто рано пішов з храму Кинарет, не давши Морісу Жондрелю підійти до нього з проханням. Скрипт намагається спрацювати, але це не виходить.
    • Рішення: зайти в храм і дочекатися, поки Моріс розпочне діалог.

M-L (1) Стадії квесту M-R (1)

Шаблон:Стадії квесту Шаблон:Стадії квесту

de:Der Segen der Natur es:Las bendiciones de la naturaleza